HTML

Biciklivel a Közgázra

Belváros, fiatalság, értelmes emberek = biciklis paradicsom!!!

Csatlakozz hozzánk a Facebookon is!


Jelöld be a Biciklivel a Közgázra csoportot!

Akik nyélen rakják

2009.05.23. 13:41 gyüvi

Gyááááássszz!!!

Már majdnem készen volt a modoros biciklisekről szóló írásom, épp az autentikus argó rejtelmeit kutattam, mire valaki jobbról beelőzött, és lehozták a Biciklifutár-aspiráns írást a kultikus modoros blogon.

Na nézzünk egy autentik-mérőt:
"A biciklis futárokat a szabadság legfőbb megtestesítőinek, városi gerilláknak tartja, akik modern betyárként fityiszt mutatnak a konzumidióta társadalomnak" - ettől modorosabban meg se lehet fogalmazni ezt a fajta életérzést! ;)
"Általában 20-as éveiben járó, romantikára hajlamos egyetemista, fiatal értelmiségi. Környezettudatos és idealista [...] Messianisztikus hajlamokkal rendelkezik, környezetében térít, mindenkit próbál rávenni a kerékpár rendszeres használatára." - anyám tuti ezt a leírást adná a rendőrségnek, ha két hétig nem telefonálnék haza.
"Szinte biztos, hogy blogol." - http://kozgazbicikli.blog.hu lol!
"...dagadó mellel viseli a CM-rendezőknek járó mezt." - hehe.
"Közlekedési tanácsokkal látja el az olvasókat" - jajj, nagyon szeretnék már végre egy ilyen rovatot!
"Ott van a Ludditák és Buppa minden koncertjén" - na mondjuk ez pont nem igaz, az egész szubkultúrában ők a leggázabb arcok. Az én szomszédaim se Vágási Ferik [sic!]


"...gyakran amatőr fotós és fotoblogger." - muhaha és muhaha.
"A CM utáni héten azzal van elfoglalva, hogy a többi bringás blogger képein megtalálja saját magát" - ez kész! Hogy mennyi időbe került, mire rátaláltam erre a fotóra:

"Beszédét, írásait a futárszlengből ellesett kifejezésekkel tarkítja." - gyááásssz!
"...csíkos térdzoknit, egyedi tervezésű Bagaboo futártáskát hord." - banyek, sehol sem találok 48-as csíkos térdzoknit, aki látna ilyet, azonnal szóljon! Az egyedi tervezésű táskámat épp most varrja egy ismerős anyuka. ;)
"...számos témával fel lehet bosszantani. [...] Ha valaki nem U-lakatot, vagy ötkilós láncot használ kerékpárjának rögzítésére" - ez megütött! Egyszerre használok benga láncot és u-lakatot is, és osztom is azt észt rendesen. ;) Bővebben itt.
"Nyélen rakjátok, ne a járdán, találkozunk a Millin!!!" - milyen igaz! ;)

13 komment

Címkék: fotó cm critical mass modoros


A bejegyzés trackback címe:

https://kozgazbicikli.blog.hu/api/trackback/id/tr921139121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsefi 2009.05.23. 14:07:24

na mert a Ludditákkal és Buppával mi a bajod? Szerintem szórakoztató figurák :)

gyüvi · http://kozgazbicikli.blog.hu 2009.05.23. 14:16:26

nyilván mindenkinek a saját ízlésére van bízva (modorsztájl!), szerintem bénák, és a legkevésbé szórakoztatóak. :) akkor már inkább a csókolom www.youtube.com/watch?v=xIB5WJ4A9QE

StopSzmog 2009.05.23. 17:07:39

@gyüvi:
off
Csókolom nagy királyság :)
Csak tudnám mi lesz velük most, hogy Ujj Zsuzsi kilépett.

estevan 2009.05.25. 14:03:50

Sziasztok!

Van egy hírem, intézkedtem, nem tudom, hova írjam.
Íme:

Ma jártam a Testnevelés tanszéken, beszéltem Kelemen Gitta tanszékvezetővel.

Nagyon rendes volt, örült az ötletnek, és megígérte, hogy a nyári értekezleten megtárgyalják a dolgot! Tényleg jó élmény volt, nagyon nyitott és kedves az ő és a tanszék hozzáállása is!

De mi is ez?

Felvetettem, hogy legyen kerékpározás kurzus az egyetemen.
- A Millenárison, szerda délután 4-től.
- Amatőr licenc 2ezer arany, és ezért cserébe van belépés.
- Saját felelősségre, de jelenléti ívvel.
- Mivel saját felelősség, akár egy "demonstrátor" (pl. én) is írhat jelenlétet (tisztességesen!).
- 10 főt javasoltam, hogy ne legyen tumultus a pályán.
- A téli időszakban kondi vagy kirándulás, vagy egyéb tevékenység.

A kocka el van vetve, szerintem jó kezekben van az ügy. :D

Augusztus 20-a után lesz eredmény, addig várni kell, majd értesítek mindenkit.

üdv:
a négyeshatos

gyüvi · http://kozgazbicikli.blog.hu 2009.05.25. 14:57:42

istenkirály vagy! nagyszerű ötlet, én még debrecenben jártam kerékpáros tesire egy félévig. hat félév alatt az volt az egyetlen félév teljesített tesim. :):):)

Apróhölgy 2009.05.26. 22:22:01

@estevan:
Király vagy naggyon!!! :o) Bár lehetne olyan is, mint a túra tesi, hogy lennének bringatúrák, amin x-en részt kéne venni, de ha már milli, akkor a bringapólót se tartanám 100%--ig kizártnak ;o)

Neked van a négyeshatos bringád? :o)

estevan 2009.05.27. 19:55:48

@Apróhölgy: beza :)

túrára is gondoltam, de az
- kevesebb szervezért igényel
- beszéltem Sebestyén Tamással korábban, és azt mondta, hogy ő benne van, 1 db tesi pótlás/túra
- viszont én rendszeresebbet szerettem volna, és a millit mindenképp érdemes kipróbálni

a póló is volt a fejemben, de érzésem szerint először a klasszikus sportot kell próbálni, aztán ha működik, és a társaság is jó, úgyis kialakulhat egy közgáz-póló team.. ;)

H.L. 2009.05.27. 20:39:28

Sziasztok!

A Közgáz pólócsapatba én is jelentkeznék, bár paripám csudaszép pej ló, ám nem fixi. MAjd teszek bele flip-flop agyat.

Grat a kezdeményezéshez!

a négyeshatos ott a legszebb briga a "kukáknál", de télen nemigen láttam:)

Apróhölgy 2009.05.28. 19:20:11

@estevan: Hehe.. ha még emlékszel, én vagyok a piros virágos biciklis lány :o) Bár azóta kicsit más géppel rakom neki :o)

@H.L.: pusztán elvi síkon lehet nem fixivel is pólózni :o) De szintén szívesen kipróbálnám :o)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.07.28. 23:29:03

És most már az enyészeté lesz a JÓ KIS írásod?

gyüvi · http://kozgazbicikli.blog.hu 2009.08.07. 00:48:39

Drága Tibikém, hát tesók vagyunk? Figyu, a legmélyebb sajnálattal kell közölnöm Veled, hogy a penge kis irományom a virtuális asztalfiókomban porosodik, mivelhogy
ad 1: nem vagyok az adott szubkultúra szerves része, így nem lenne eléggé autentikus a poszt
ad 2: az írói vénám beszáradt, legalábbis tart a SÜNidő.
"Ez egy ilyen bicikli."

este_volt 2009.09.01. 12:03:58

sziasztok, én vagyok, csak az előző nevem elveszett.

ahogy írtam, MÁJUSI látogatásomat követően, a megbeszéltek szerint aug. 20 után ismét felkerestem Kelemen Gitta tanszékvezetőt, aki tudtomra hozta, hogy az idei félévben már nem lehet bringázást bevezetni, mivel JÚLIUSIG el kellett volna rendezni a részleteket.

a második szemeszterre még lenne esély, de mivel én erasmusszal kint leszek, nem tudtam mit mondani.

ha valaki úgy érzi, hogy vállalná a tavaszi félévre a felügyelet/szervezés felelősségét, az nagyon gyorsan cselekedjen.

(szvsz amúgy az őszi félév ideálisabb, mert szept-okt-nov-dec bringabarátabb idő, mint feb-már-ápr-máj. ez azért is fontos, mert hóban előbb pályát kell takarítani, és csak úgy lehet rámenni, és az egyetem szempontjából kritikus a tesi tevékenység biztosítása)

mindenesetre jövőre ezeknek megfelelően kell tervezni.

máté

törzsmókus 2009.10.27. 16:56:33

az eljárás ismerős a bringautak civil kontrolljának menetéből ... „most még nem lehet beleszólni” – „most már nem lehet beleszólni” :S
süti beállítások módosítása