HTML

Biciklivel a Közgázra

Belváros, fiatalság, értelmes emberek = biciklis paradicsom!!!

Csatlakozz hozzánk a Facebookon is!


Jelöld be a Biciklivel a Közgázra csoportot!

Akik nyélen rakják

2009.09.15. 22:57 gyüvi

Olvasói levél

Nem épp ma kaptuk, de hát izé... Na, tudjátok, mindig van fontosabb nyáron, mint olvasói leveleket ctrl-c/ctrl-vzni. :)

"Szeretnék felvetni egy problémát, mégpedig az öltöző(használat)ét. Amennyire néztem, még nem esett róla szó. Úgy gondolom, hogy a biciklivel az egyetemre kérdéskörhöz a tárolók mellett ez is szervesen hozzátartozik.

(Előre megjegyzem, T-karosként csak a C épülethez van közöm az utóbbi időben.)

Most már egy jó ideje kizárólag biciklivel járok egyetemre. Általában az átöltözés kérdését egész jól megoldottam, habár utálok pólót cserélni a rendeltetésszerű használathoz is szűk WC-ben. Télen néhányszor "besurrantam" a földszinti tánctermekhez tartozó öltözőbe, amit azért sokkal emberibbnek éreztem. Csakhogy ez elvileg tilos, hiszen ezt a helyiséget csak a táncórákat látogatók használhatják. Pedig van rendes csap, zuhanyzó, padok és elég hely...

Tegnap volt a komplex vizsgám. Nem láttam okot, hogy miért ne menjek biciklivel. Mivel már korareggel 25°C körül volt, a "biciklis-elegancia" (á http://www.bicyclefixation.com/prod_wool_knickers.html) kizárva, az átöltözés a nyerő. Nadrágot, inget, törülközőt szépen becsomagoltam, a táskába beraktam, aztán majd csak lesz valahogy.

Első utam az öltözőhöz vezetett. Természetesen zárva. Volt egy halva született kísérletem a recepción, hátha kinyitják, de nem jött be. "Csak ha táncóra van."
Szerettem volna kicsit mosakodni is, meg a nadrágcseréhez tényleg szűk a WC-fülke. Szóval irány a mozgássérült WC. Az ajtót nem lehet bezárni, cserébe tágas, és a csap is normális, nem fotocellás.

Így tulajdonképpen sikerült kétszer is megoldanom az átöltözést, de azért jól esne, ha használhatnám az öltözőt, ha egyszer úgyis van. Még lesz egy komplexem, meg védés, meg ki tudja...

Lehet, hogy nem kifejezetten égető a kérdés, bár szerintem lakatolni inkább lehet kialakított tároló nélkül, oszlopokhoz, fákhoz, kukákhoz, mint mosakodni és átöltözni a WC-ben."

Ez egyben búcsúposzt is a részemről. :) Innentől Apróhölgy ragjameg, amit meg kell ragni, meg amit toldékolni kell, azt is. :) Találkozzunk CM-en, és ne felejtsétek, megint van BazE! :)

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kozgazbicikli.blog.hu/api/trackback/id/tr621385141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adam182 2009.09.16. 14:45:52

utánajártam az ügynek. ma reggel úgyis az új épületben volt órám.
Első dolog: a kiírás ellenére továbbra is sokan kötik a szemetesekhez a bringákat és látszólag nem kommandóznak ezellen a szekusok.
Második: nyitva volt az öltöző, besétáltam, elvégeztem dolgom. Igaz volt épp táncóra, valszeg ezért volt nyitva.
Gondoltam megkérdezem a pultnál. A szákalas ősz fickóval beszéltem. Abszolút értette a dolgot, elmondása szerint ő is biciklizik. Azt mondta, hogy elvileg zárniuk kell mindig a helyet, csak akkor van nyitva, ha van tánc és elvileg más nem is mehet be. De azt mondta, hogy csak szóljak ott és odaadják a kulcsot. Azt mondta, hogy elvileg nem lehetne, de odaadja, ha mondom, hogy bringa miatt és elkérem.

gyüvi · http://kozgazbicikli.blog.hu 2009.09.16. 14:48:03

hát reméljük, hogy csak biciklisek olvassák ezt a blogot... ;)

Neruo 2009.09.19. 17:35:43

De... De... De... azt sose értettem, hogy az az öt perc mibe fáj, amíg átérsz az E földszint hodálynyi mosdójától a C épületig. De meg azt se értem, hogy miért kell feltétlenül a C épület elé lakatolni, ha van a sóház meg az E előtt is. Persze legyen a C előtt is, de azért annyira nem probléma.

aadaam 2009.09.21. 12:10:20

@adam182: Ez nagyon szép és jó, de nem a biztonságiak jóindulatától kellene, hogy függjön ez a dolog. A biztonsági emberek azt csinálják, amit mondanak nekik. És mondják azt nekik, hogy ha egy bukósisakos hallgató biciklis szerelésben kéri a kulcsot, oda kell adni! Sajnos "a szakállas fickóra" nem lehet mindig bazírozni, ahogy a fent leírt eset(em)ben sem.

@Neruo: Az az 5 perc nem fáj, bár tényleg semmi dolgom az E épületben, szinte soha, szinte semmilyen körülmények között sem. Azonban az már fáj, hogy mindegy mekkora a WC, öltöző ott sincs.

A lakatolás kérdését meg tegyük néha félre, az olvasói levelem is ebben a szellemiségben íródott.

adam182 2009.09.22. 13:37:27

@aadaam: ezzel tisztában vagyok, pont ezért fogok ebben az ügyben a HÖK-höz fordulni. az lenne a hosszú távú megoldás

gyüvi · http://kozgazbicikli.blog.hu 2009.09.22. 21:20:40

van ismerősöd a höknél? mert úgy ugye jóval könnyebb... ha nincs, akkor adok egy nevet. :)

adam182 2009.09.23. 10:03:00

@gyüvi: van, köszi
@Neruo: kíváncsi lennék mit szólnál, ha csak a főépületben lenne ruhatár. és ha felháborodnál, hogy miért nem lehet a másikba is rakni egyet, akkor meg jönnne valaki és szépen lehurrogna, hogy miért nem teszed le a másikban a kabátod, van ötpercednemde???

corvinyusz · http://corvinyusz.blog.hu/ 2010.02.24. 12:14:29

mér és az milyen már, hogy 7végén nem lehet a sóházba se bemenni? kizavarnak,ha gyakorolni akarsz a gépeken...és nem érti meg,hogy az adott program csak azokon a gépeken van fent...
süti beállítások módosítása