HTML

Biciklivel a Közgázra

Belváros, fiatalság, értelmes emberek = biciklis paradicsom!!!

Csatlakozz hozzánk a Facebookon is!


Jelöld be a Biciklivel a Közgázra csoportot!

Akik nyélen rakják

2009.10.22. 22:48 gyüvi

Biciklivel bicikliúton a Közgázra!

Elkészült! Legalábbis egy része biztosan. Ezer éve tervezték már, egyszer olvastam, hogy azzal az indokkal akarták lesöpörni az asztalról, hogy majd a mellékutcákban elvezetik a jelzést (!), a kiskörtén úgyis csak a futárok járnak, miattuk ne legyen külön sáv...

Szóval készen van, saját szemmel is lecsekkoltam az Argóról kijövet (tudjátok, Közgáz Filmklub háromhetente!). Faintos lett, pont olyan, mint amilyen a nagykönyvben írva vagyon! Gondolom, mostanra már mindenkinek leesett miről van szó! Igen, vazze, a Vámház körúti bicikliSÁVról!!! Mostantól tényleg lehet rakni neki bicikliúton a Közgázra! Arról bizonytalan infók vannak, hogy pontosan mettől-meddig fog tartani a teljes sáv, bővebb infó a criticalmass.hu-n a kommentek között.

Október 25-én lesz a hivatalos átadás, gyertek örömködni! Addig is egy kis örömzene:

UPDATE: László János (MK elnöke) kommentje szerint idén a Múzeum körúton is elkészül a sáv, jövőre pedig folytatódni fog a Bajcsyn, egészen a József Attila utcáig. Magyarul jövőre már védett körülmények között lehet részegen hazakerekezni a Gödörből, lol! ;)

5 komment

Címkék: index.hu youtube közgáz bicikliút criticalmass.hu


A bejegyzés trackback címe:

https://kozgazbicikli.blog.hu/api/trackback/id/tr571468763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tamaspro 2009.10.23. 01:31:53

Éljen, éljen! Kár, hogy valszeg lopósautó is kellene fog majd mellé :-)

gyüvi · http://kozgazbicikli.blog.hu 2009.10.23. 14:28:37

@jazzpeta: már megint ezek a negatív hullámok! :P

tamaspro 2009.10.23. 15:17:11

@gyüvi: Hát nem tudtad? Már az oviban is egy nagy "mínusz" volt a jelem :-)

H.L. 2009.10.27. 19:27:46

Az én életemet még nem könnyíti, én a kálvinról az üllői felé szoktam továbbmenni, és onnan oskola. De ma azért kipróbáltam, de álltak rajta többen, így inkább mellette mentem :(
süti beállítások módosítása