HTML

Biciklivel a Közgázra

Belváros, fiatalság, értelmes emberek = biciklis paradicsom!!!

Csatlakozz hozzánk a Facebookon is!


Jelöld be a Biciklivel a Közgázra csoportot!

Akik nyélen rakják

2009.04.07. 15:29 gyüvi

Közgáz, CSR, Bringázz az egyetemre

Nos, kissé szomorúan vettem tudomásul, hogy a Kommunikációs Iroda nem hajlandó a "Bringázz az egyetemre"-kampány népszerűsítésére egy köremilt szánni. Sőt, igazából egy fél emilt kellett volna csak kiküldeni, hisz egy füst alatt a Hakösz által szervezett bringás eseményeket is magában foglalta volna a körüzenet.

Ezúton tájékoztatom, hogy csak a hallgatói szervezetek saját szervezésű önálló eseményeit küldjük ki  kör-e-mail-en.

Üdvözlettel
Szelei Katalin

Ha nagyon akarom, akkor még egyet is tudok érteni ezzel a policyval. Csak tényleg a társadalmi felelősségvállalás hiánya az, amit nem értek. Nem valakinek a profitját növeltük volna, hanem azt a bizonyos megfoghatatlan közjót szolgálja (legalábbis szerintem) ez a kampány. Ti mit gondoltok erről?

Update: kissé elbaszott módon a www.bringazzmunkaba.hu kezdőlapján nem találni hivatkozást a BazE-re (legalábbis nekem nem sikerült), ezért inkább ezt a linket használjátok: http://www.bringazzmunkaba.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=120

 

2 komment

Címkék: bringazz az egyetemre baze kommunikációs iroda hakösz


A bejegyzés trackback címe:

https://kozgazbicikli.blog.hu/api/trackback/id/tr181051930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brianedit 2009.04.15. 00:26:13

hahó kedves Gyüvi, menő, hogy újra van blog, kár, hogy későn vettem észre, vagy hogy nem kerestél meg minket, ezzel a parával. tavaly a hökön keresztül sikerült elintézni. hajrá közgázcm!

gyüvi · http://kozgazbicikli.blog.hu 2009.04.15. 00:55:29

khömkhöm, már megírtam egy posztot, (csak jobb a békesség-elvén nem publikáltam) "közgáz, hök, csr" címmel, merthogy a hök kettő darab cm-plakáton kívül (amit egyébként köszönünk!) mást nem hajlandó plakátolni az új, fizetős rendszerben. (pár baze-s plakátot szerettem volna kitetetni...) bár ma találkoztam a hökös főmuftival, és egész korrekt arc volt, remélem a molinót sikerül majd elintézni. :) szóval ha neked vannak kontaktjaid a döntéshozókhoz, akkor keress már meg kérlek, még mindig nem késő kiküldeni a cm-es, bazes cuccokat! köszi!
süti beállítások módosítása