HTML

Biciklivel a Közgázra

Belváros, fiatalság, értelmes emberek = biciklis paradicsom!!!

Csatlakozz hozzánk a Facebookon is!


Jelöld be a Biciklivel a Közgázra csoportot!

Akik nyélen rakják

2009.10.27. 14:27 gyüvi

Júdea Mass Front

- Egyvalamit utálunk jobban a rómaiaknál, azt a büdös Júdeai Népfrontot, pfúj!
- ...és a Júdeai Nemzeti Frontot is, pfáj!
- ...és a Júdea Népe Frontot! Köpködők!
- MI VAGYUNK A JÚDEA NÉPE FRONT!!!

 Nem is tudom, csak úgy eszembe jutott.

9 komment

Címkék: youtube cm brian kerékagy mk kmsz


A bejegyzés trackback címe:

https://kozgazbicikli.blog.hu/api/trackback/id/tr501478928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

H.L. 2009.10.27. 18:32:15

Jaja, durva.

Marha sok bajom van a MK-val, sosem gondoltam, hogy egyszer majd kiállok értük, nade ez a kmsz nagyon durván a legalja.

gyüvi · http://kozgazbicikli.blog.hu 2009.10.27. 18:41:04

na, ne tartsd magadban, mi bajod a júdeai népfronttal? és a júdeai nemzeti fronttal? ;)

H.L. 2009.10.27. 19:17:06

@gyüvi: bizony, rendesen adja magát :)

De annyira azért nem jó hasonlat, itt azért nem idiótákról van szó. Valakinek nyilván érdeke a megosztottság.

ehh, mindegy. Ja, egy tréfarépa: Ugye ki van írva az új épületnél, hogy cangát ne köss kukához. Valaki aláírta, hogy 2 éve hiába kérjük a tárolót. respect

Tavaly én letéptem ezt a lapot a tábláról, de mivel szarnak rá az őrök, idén még nem rongáltam.

gyüvi · http://kozgazbicikli.blog.hu 2009.10.27. 19:33:36

figyi, péntek a leadási határidő, de csúszok vele jövő hétre. utána nyomulunk!!!

H.L. 2009.10.27. 19:51:16

@gyüvi: csak nyugodtan, nem azért említettem, hogy sürgesselek. hajrá:)

gyüvi · http://kozgazbicikli.blog.hu 2009.10.28. 03:42:38

@H.L.: tudnál csinálni egy képet a kiírásról? most nem mennék be csak emiatt... :)

H.L. 2009.10.28. 22:20:17

@gyüvi: emil ment.

Ma beszéltem a TO-s nénivel diákmatrica miatt. Már fél éve kajtatott utánam a BAM-os csomag miatt. a To-ra küldték, és nem tudta, mit tegyen vele, most viszont megkaptam a két kerékprizmát:)

NAgyon kedves volt amúgy, és bíztatott, hogy harcoljuk ki a tárolót, mert a lánya is néha bicajjal megy suliba, és panaszkodik neki, hogy nincs hova kötni.

Mondtam neki, tavaszra lesz tároló. :)

tamaspro 2009.10.31. 23:05:12

Nektek önállóan kell gondolkoznotok! Ti mind egyéniségek vagytok!
süti beállítások módosítása