HTML

Biciklivel a Közgázra

Belváros, fiatalság, értelmes emberek = biciklis paradicsom!!!

Csatlakozz hozzánk a Facebookon is!


Jelöld be a Biciklivel a Közgázra csoportot!

Akik nyélen rakják

2009.10.14. 12:36 gyüvi

Mindenki hülye...

MENŐ lett mostanában biciklis posztokat írni, pro, kontra, rekontra, prokontra, stb.... Ebben a pillanatban is kettő darab ilyen virít a blogketrecben az index címlapján. A Kerékagy pólóban nyomuló csajokról ír, míg Bástya elvtárs a piroson áthajtó kerékpárosokat ekézi. Az előbbihez több gusztusom lenne, de maradjunk a szabálytalankodásnál. Múlt héten láttam egy fura esetet. A Wesselényi villamosmegállójánál gyalogosan várakoztam a zebra előtt, szokás szerint bambulva. Miután az autósor szépen elhúzott és üres lett az úttest, mindkét oldalról megindult a gyalogosáradat a zebrán keresztül. Reflexből én is majdnem leléptem, ám egy biciklist láttam közeledni a zebrához. Első gondolat: hülye futár. Második gondolat: mégse futár, viszont milyen helyes csaj! :) Szóval valami nem stimmelt. Felnéztem: a gyalogosoknak vastagon piros volt, a biciklisnek meg zöld! Mire idáig eljutottam a felismerésben, a lányt majdnem fellökték a szabálytalan gyalogosok, meg kellett állnia elengedni a piroson átvonuló tömeget.

Tanulság? Hülye autós, hülye biciklis, hülye gyalogos, hülye buszsofőr. Mindenki hülye, csak én vagyok kenyérpirító. A kormány meg monnyonle!

Szólj hozzá!

Címkék: kresz zebra gyalogos szabálytalanság


A bejegyzés trackback címe:

https://kozgazbicikli.blog.hu/api/trackback/id/tr541449490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása