HTML

Biciklivel a Közgázra

Belváros, fiatalság, értelmes emberek = biciklis paradicsom!!!

Csatlakozz hozzánk a Facebookon is!


Jelöld be a Biciklivel a Közgázra csoportot!

Akik nyélen rakják

2009.05.03. 20:12 gyüvi

Bringás tanárok a Közgázról I.

A "Bringás arcok a Közgázról"-sorozathoz hasonlóan elindítjuk a "Bringás tanárok a Közgázról"-sorozatot. Be kell valljam, első interjúalanyommal, Karácsony Gergellyel kapcsolatban elfogult vagyok. Egy tárgyat hallgattam nála, igazán élvezetes volt, nagyon bírtam. És akkor még nem is tudtam róla, hogy mindenhova bringával közlekedik! :)

- Mióta tanítasz a Politikaitudományi Intézetben?
- 2003 óta, most már adjunktus vagyok, habár a névjegytáblámon a még mindig tanársegéd szerepel.

- Miért szeretsz biciklivel közlekedni?
- A városi közlekedés leghatékonyabb eszköze a bringa. Gyorsabb, mint bármi más. Az egyetemre 18 perc alatt érek be taxival, míg biciklivel a rekord 15 perc. Szerelmes vagyok Budapestbe, egy naplemente a rakparti kerékpárúton maga a csoda.

- A többi egyetemi tanár nem ütközik meg a "furcsa" szokásodon?
- Úgy érzem, szimpatikus bolondos fickónak tartanak, ebbe bőven belefér ez is. Rajtam kívül egyébként mások is járnak kétkerekűvel. [Előbb-utóbb őket is elkapjuk!, - a szerk.]

- Szoktál öltönyben tekerni?
- Ritkán. Volt egy vicces eset, hogy a Miniszterelnöki Hivatalba egyszer nem akartak beengedni, mert kerékpárral érkeztem. Magyarországon az Audi még mindig státuszszimbólum. Egyszer pedig a HírTV-ben a műsorvezető a felvétel kezdete előtt megkérdezte, hogy én vagyok-e a meghívott vendég, mert ő sem akarta elhinni, hogy a politikai szakértő biciklivel érkezik a felvételre... :)

- Családod hogy viseli a mániádat?
- Sokat kirándulok a családommal együtt. A kislányomat kerékpárral hordtam oviba, volt egy remek lejtős utca, nagyon szerette, amikor ott lefelé száguldottunk. Persze az édesanyja nem tudott erről.

- Van valami rekordod biciklivel, amire büszke vagy?
- Hogyne! A Balatont egy nap alatt körbetekertem [kb. 210 kilométer, wow!,- a szerk.], illetve a legnagyobb szintkülönbségem 1800 méter volt.

1 komment

Címkék: villáminterjú bringás tanárok


A bejegyzés trackback címe:

https://kozgazbicikli.blog.hu/api/trackback/id/tr791099728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

H.L. 2009.05.05. 18:44:40

le a kalappal :)

Jó ötlet ez a sozozat, jól nyomjátok a blogot, csak így tovább!
süti beállítások módosítása