HTML

Biciklivel a Közgázra

Belváros, fiatalság, értelmes emberek = biciklis paradicsom!!!

Csatlakozz hozzánk a Facebookon is!


Jelöld be a Biciklivel a Közgázra csoportot!

Akik nyélen rakják

2009.04.24. 23:37 gyüvi

És lámpája van?...

 

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.04.24. 19:58:06
Mint egyike a 13 igazoltatottnak, kérem a cikkírót, írja meg, pontosan honnan származik az információja (URL is jó), mert pl. a BRFK honlapján semmit sem találtam. Köszönöm!

A (leendő) fikázóknak mondom: megálltam a pirosnál, jobbra tartottam, átengedtem a gyalogost a zebránál. Voltak, akik nem, ez tény. Az Attila úton igazoltatottakat - minket - nem azért kapcsolták le, mert szabálytalankodtunk volna, hanem azért, mert mi voltunk a menet legvégén.

Először blabla volt a közlekedés normális rendjének megzavarásáért, gyülekezési jog megsértéséért stb., aztán lejjebbvették arra, hogy van-e lámpa, aztán - minthogy volt - azt is elejtették. (Legalábbis ott helyben.) Lásd még: van sapka, nincs sapka, illetve "pótizzókészlet"-szindróma. Ha utólag tesznek feljelentést, akkor pláne érdekelni fog, hogy milyen bizonyítékot tudnak felmutatni arra vonatkozólag, hogy konkrétan én konkrétan hol konkrétan milyen közlekedési szabálysértést követtem el. Addig miről beszélünk (fikáztok)?

Forrás: innen

 

1 komment

Címkék: rendőrség cm critical mass


A bejegyzés trackback címe:

https://kozgazbicikli.blog.hu/api/trackback/id/tr91084970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lápi lidérc 2009.04.25. 14:15:18

Na igen, én is erről beszéltem.
süti beállítások módosítása